Display some killer Halloween artwork you've found or created yourself.
User avatar
By CombichristGirl
#36643
lol sorry if i made anyone hungry with the tittle. if you can make it to my house i have a cotton candy machine, i will be glad to make a batch which. FYI on a separate note i think im going to make some of that for my carving party. anyways i will post pics of the finished product once its cleared and put back together, but for now....
it was a plain black strat that we dismantled and sanded. as always click on any for a bigger view
first color(ironlak: potion):
Image
masking:
Image
they were going a little crazy so i had to start changing things OCD..
Image
Image
second color(ironlak:smurf):
Image
Image
unmasking:
Image
Image
now just needs some clear and put back together :lol:

UPDATE with the finished pics
Image
Image
Last edited by CombichristGirl on Tue Sep 14, 2010 4:15 pm, edited 1 time in total.
User avatar
By CorpseBride
#36718
That's so fun! I like it!!! :twisted:
User avatar
By SaneInsideInsanity
#36783
reminds me of gem and the hoplograms love it
User avatar
By CombichristGirl
#37816
thank you and to anyone interested there is an update of it assembled good day :)
User avatar
By Nikki
#38948
As a guitar lover... I LOVE what you did with that guitar! Kudos for all the creativity you put in to it :D It shows
User avatar
By SuperSonic
#39006
Where is the ZP mascot :shock: I am quite appalled :P
User avatar
By hkzombie
#39017
that looks yummy! haha.. it reminds me of Eddie Van Halen's Frankenstrat, similar process and design! I bet it took awhile to do that... I wonder what it sounds like? Do you have an amp? My boyfriend is a musician and has a guitar section in his room w/ his mighty Marshall Amp :) ... He got a used guitar from Craig's list, fixed it up and painted it Olympic White. It's pretty awesome :D
User avatar
By CombichristGirl
#39875
hey forgot about this thread lol. yep same process and whatnot:). he has an amp but not sure what it and he broke a string after 2 minutes lol. so well see what happens some day lmao
User avatar
By mudd
#40084
i also thought eddie van halen influence. looks real smooth. theres a lot of big money to be made on custom guitar paint and custom art work designs. you should seriously consider it especially with your artistic talent. hmm a ZP guitar . now i feel like buying the stickers to put all over one of my guitars.
User avatar
By CombichristGirl
#40110
i need to invest in an airbrush that would be fantastic. oh the things i would do....why did i buy a tattoo gun lmao